Support

You are here:

Voor het melden van een storing kunt u het beste gebruik maken van ons ticket systeem. U wordt dan zo spoedig mogelijk geholpen. U kunt uw storing ook in een email omschrijven.
Bij URGENTE of ACUTE STORINGEN kunt u ons telefonisch bereiken op 033 – 48 00 755.
Indien we het probleem niet op afstand kunnen oplossen, dan komen we de storing ter plaatse verhelpen.

TICKETSYSTEEM: MELD UW STORING/VRAAG

Heeft u een vraag of wilt u een storing melden? Gebruik dan ons ticket systeem en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

→ Naar ons ticketsysteem

Status van onze diensten

Vermoed u dat een door Axenia geleverde dienst last heeft van een storing? Controleer of er werkzaamheden plaatsvinden of dat er een storing bekend is.

→ Naar status pagina

CODE: HULP OP AFSTAND

Sommige problemen kunnen we op afstand oplossen. Klik op onderstaande link om de code in te kunnen voeren die u van de supportmedewerker heeft ontvangen.

→ Code invoeren

URGENTE OF ACUTE STORING

Bij urgente of acute storingen kunt u bellen met 033 – 48 00 755.